Doamne cu puterea Ta...

Doamne cu puterea Ta, să-mi dai forța să iubesc,
Chiar pedeapsa ce-o voi lua, fiindcă te nesocotesc –
Ruga mea este fierbinte spre Înaltul Tău Regat,
N-am ținut de jurăminte, contra ta m-am răsculat!

Crucea ce mi-ai dat a duce, e imensă pentru mine,
Greutatea ei m-apasă, nu mai știu ce-i rău sau bine.
Dă-mi curajul și putința să o port pânla sfârșit,
Dă-mi prilejul și speranța c-aș putea să fiu iubit.

Dragostea înălțătoare să-mi cuprindă cugetul,
Și iubirea ca o boare mi-nvelească sufletul.
Cu-a ta blândă mângâiere să îmi umpli inima,
Să devin un miel curat, ne mai știind ce-i patima.

Ruga mea sfâșietoare, către Tine Tată Blând,
Să răzbată în înalturi și să te visez curând,
Un culcuș la tronul tău, să-mi dai voie să îmi fac,
Să-ți sărut încălțămintea și să-ți fac numai pe plac.

Iar din cerurile-nalte pe pământ să mă aduci,
Să-am puterea și voința de-a purta mai multe cruci,
Viața-ntreagă numai ție cu iubire să ți-o-nchin,
Să devin o ”căprioară”, căci destul am fost ”rechin”!

Comentarii

Postări populare de pe acest blog