Poem ciufut


Azi nu mă vizitează muza, e cam ciufută precum văd,
Îmi simt un pic umflată buza și scriu, dar nu prea întrevăd
Să iasă un poem mai fercheș, poate va fi o poezică –
Dacă-aș putea să-i dau peșcheș, la muza asta!...(mă oftică!)

Și scriu și șterg și iară scriu, nemulțumirea mă cuprinde,
Poemul iese cam sanchiu, iar eu și tocul mi l-aș vinde
Pentru a scrie detașat și cu un pic de tâlc și haz,
Căci de poem m-am atașat, iar să îl ștreg mi-ar fi necaz!

Acum ce-o fi, și-o fi să fie, cu muză sau în lipsa ei,
Am încropit azi pe hârtie, aceste rânduri – de le vrei
A le citi, tu cititor, să nu mă judeci mult prea dur,
Căci pot să scriu și mai cu spor, dacă primesc ”un șut în ...ur!”

Comentarii

  1. :)))...Am leșinat de râs!!!
    Bravo, Nelu! :)))
    Mie îmi place!

    RăspundețiȘtergere
  2. Isi revine muza, are ceva trecator probabil. :))) Faine versuri!

    RăspundețiȘtergere
  3. Felicitări! Amuzant poemul. Muzele astea nu au stare... Se poate să o fi șters-o la plimbare mai ales că e februarie și sunt reduceri în stațiunile de sky.. Sau o fi plecat într-o insulă exotică... Trebuie certată : e ușernică..

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cam, cam ușernică! Adevărul este că m-a cam acaparat activitatea de radio în defavoarea poeziei! Mulțumesc pentru lectură și apreciere!

      Ștergere
  4. ...în tur... :)))
    Tare! M-a deconectat, mai ales că şi pe mine mă cam ocoleşte fandosita aia de muză!

    RăspundețiȘtergere

Trimiteți un comentariu

Dragi cititori, vă invit să comentați, materialul citit!...

Postări populare de pe acest blog